نوشته شده توسط : مارال

دوربين مدار بسته ، راز پنهان 2 زن را فاش کرد

وي ادامه داد: يک هفته قبل ، دوربين مداربسته اي تهيه و آن را در منزل نصب کردم تا کارهاي همسرم و رفت و آمد افراد غريبه به منزلم را کنترل کنم.

چند روز پيش در غياب همسرم فيلم دوربين را بررسي کردم و به ارتباط پنهاني همسرم و خواهرش با 2 مرد غريبه پي بردم.

با ديدن آن فيلم ، مطمئن شدم که آنها به من و باجناقم خيانت مي کنند.

پس از مشاهده فيلم ، از باجناقم خواستم به منزلم بيايد و فيلم سياه را مشاهده کند. او ماجرا را باور نمي کرد،

اما پس از مشاهده فيلم گريه کرد و تصميم به قتل هر دوي آنها گرفت ؛ اما او را منصرف کردم و تصميم گرفتيم تا با مراجعه به دادگاه ، آنها را مجازات قانوني کنيم.

به دنبال شکايت اين 2باجناق ، همسرانشان بازداشت و به مرکز پليس منتقل شدند و در بازجويي به جرايم خود اعتراف کردند.

2 خواهر خيانتکار با قرار قانوني روانه زندان شدند و پرونده آنها با صدور کيفرخواست به شعبه 80 دادگاه کيفري استان تهران ارسال شد و قاضي صولتي پس از شنيدن اظهارات متهمان ، به همراه 4 قاضي مستشارش ، حکم اعدام براي هر 2 خواهر را صادر کرد.

با اعتراض متهمان به حکم صادره ، پرونده به ديوان عالي کشور ارسال شد که چند روز پيش قضات ديوان عالي کشور با تاييد حکم صادره ، پرونده را براي اجرا به شعبه يکم اجراي احکام دادگستري کرج به رياست قاضي رمضاني ارسال کردند تا بزودي اين 2خواهر مجازات شوند.

 


 




:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: راز پنهان"دوربین ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: